Thursday, January 27, 2011

heartbreak,,,,

ya allah kesedihan yg aku tanggung buat masa ne sgt membebankan diri ne,,entah kenapa aku jadi buntu dan kusut,,,tiba2 seluruh hidup aku berpusing sebanyak 360 darjah,,,entah dari mana aku patut bangkit nak teruskan semua ne,,,org disekelilingku mudah mengatakkan life must go on,,tapi aku yg merasa terlalu berat,,tapi aku masih beruntung kerena masih ada keluarga dan sahabat2 yg sudi menghulurkan bahu mereka utk meghiburkan aku. aku dah kehilangan cinta hati aku.....aku sendiri x tau dimana silap nya semua ne,,mungkin jodoh pertemuan menguji diri ne...aku terlalu syg dan cinta kat die..entah bagaimana hendak melupakkan kerana aku rasa aku x kan penah mampu dan sampai hati nak berbuat begitu..aku pernah berharap agar diela yg terakhir utkku,,,,aku hanya perlu redha dan tabah utk menghadapi semua ne......


Bila cinta kini tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan manisnya janjimu
Yang ku sambut itu dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi tinggalkanku


Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hinggaku memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
Merobek jantungku
Hinggaku terjatuh
Dalam harapan


Ku sebut namamu
Di setiap doaku
Ku kan setia di mana tempatmu
Yang ku dapat hanyalah bayangmu


Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hinggaku memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
Merobek jantungku
Hinggaku terjatuh
Dalam harapan


Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hinggaku memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
Merobek jantungku
Hinggaku terjatuh
Dalam harapan.. Dalam harapan..

No comments:

Post a Comment