Tuesday, January 18, 2011

sabarla wahai hati..

entah sejak kebelakangan ne aku x taw nape aku sentiasa banyak fikir n jadi terlalu sensitif..,aku sentiasa mengharapkan perhatian daripada org yg aku syg,,tapi entah kenapa aku terasa mcm aku jauh dari semua tu,,biler aku luahkan perkara ne pada die,,die tetap ckp die rase x ada ape yg berubah dah die still oke jek,,tapi kenapa aku pulak yang tibe2 jadi sgt sensitif,,?? aku mengharapkan setiap kiriman sms yg aku kirim akan mendpt balasan yg membuatkan hati ne berbunga,,tapi satu pun kiriman msg dari aku ssh sgt nak dpt balasan,,haha setiap masa aku tgk handphone same ada ada mesej k x,,,macam menunggu buah yang x kan gugur,,kecewa n hampa sgt,,,nak call lg la aku takut,,aku x nak die jadi rimas dengan panggilan telefon aku,,setiap kali aku ada dengn kawan2 yg ada boyfriend aku akan jadi sgt jeles ngan dowg coz boy dowg ada msg n call dowg,,kadang bergayut berjam2,,entah setiap kali aku kapel at last aku akan dilayan mcm ne,,mugkin silap aku dimana2 yg membuatkan aku dilayan sebegini kan,,,sabarla wahai hati... em mcm pagi tadi aku luah kan perasaan kat besfried aku then die nasihatkan aku dengan tunjukkan satu mesej yg pakwe die hanta kat die,,mase uh die ada masalalah yg sama mcm aku,,,,,biler aku baca mesej 2 aku sedar silap aku dimana n entah tiba2 ada air mata yg jatuh,,tq utk mybesfriend u really support me,,,dari setiap kali aku kapel aku belaja kalo nak syg someone uh jgn syg sgt,,,tapi entah hati nie x penah nak dengar kata2 uh,,aku akan syg die sgt2 n akhirnya kecewa sendiri,,, =) aku sentiasa cuba nak paham dan berlagak mcm aku tabah jek tapi entah semakin hari aku rasa die sentiasa seksa jiwa aku,,aku sentiasa tunggu nak dapat mesej or call dari die,,walaupun aku tengah bz mcm manapun kalau hanta mesej aku akan sanggup reply coz aku sgt hargai biler die msg aku,,,aku teringin nak tahu die hargai x setiap mesej aku yg di hanta walaupun x berbalas..x semua di dunia nie kekal mungkin peragai dan hati manusia pun mcm 2 kan,,,aku cume rindukan layanan die yg lama kat aku 2 jek,,i will always luv u,,,,hmmmmm,,,

No comments:

Post a Comment