Wednesday, December 29, 2010

my madness

aku adalah antara manusia yg minat ngan harry potter biasanya semua bende tentang harry potter aku akan kumpul,,x ramai yg tahu aku aku giler ngan bende2 nie,,family aku jek la yg taw,,hahaha,,kat bawah ne adalah barang yg aku kumpul n poster kat dlm bilik aku,,

selain 2 aku pun kumpul buku-buku siri harry potter lengkap dah semua 7 siri n dah katam banyak kali sgt,,hehe
 nie buku yang paling2 aku minat baca adalah buku harry potter,,aku start minat baca buku nie since aku darjah enam.,,,em buku pertama yang aku baca ialah harry potter and the sorcerers of the stone atau dalam bahasa melayunye harry potter dan batu hikmat,,,em tgk ar cover kulit buku aku tu dah nak hancus pun,,,itu makne nye aku dah baca banyak2 kali,,hehehe,,em tapi aku tak akan pernah bagi pinjam kat sape2,,coz aku takut buku kesayangan aku 2 hilang and dirosakan lorh(jgn ckp aku kedekut ye,,,hehehe)em buku nie pasal seorang budak lelaki yang bernama harry potter die merupakan seorang ahli sihir,,,bez au citer ne,,hehehe,,tapi aku baca version melayu ar.. =)

m yang ne buku kedua harry potter yang bertajuk harry potter and the secret of chamber,,,aku tayang buku collection aku ar,,,buku ne dlm simpanan aku dah dekat tujuh tahun gitu ar,,

ha nie pulak buku koleksi harry potter yang ketiga,,antara ketujuh-tujuh buku die semua aku paling suke jalan cerita yang ketiga nie,,,tajuk buku die harry potter and the prisoner of azkaban,,,jalan cerita die padat,,,bape byk kali aku ulang  baca cerita nie,,,hehehe
em buku yang keempat pulak tajuk die harry potter and the goblet of fire,,
dalam buku yang keempat ne dapat lihat lar kebangkitan semula lord voldemort ahli sihir yang paling jahat sekali,,,mmg suspen giler ar bace buku yang nie,,,em smp buku yang keempat ne mmg tebal giler ada lebih kurang 714 halaman,,aku boleh abez kan dalam satu hari jek kalo x de orang kaco n aku 24 jam memerap dalam bilik,,,hehehe


nie pulak buku yang kelima,,buku nie bertajuk harry potter and the order of phoenix,,,em buku nie larh buku paling tebal antara ketujuh-tujuh buku harry potter.buku nie ada lebih kurang 970 halaman,,tapi jalan cerita dia bosan cikit ar,,,,,
ha ni pulak buku harry potter yang keenam,,buku ne bertajuk harry potter and the half blood prince,,buku nie mmg suspen giler ar,,,mesti baca!!!!,,hehehe buku ni setebal 708 muka surat…aku dah tiga kali ulang baca buku nie,,

em dua buku kat atas nie buku harry potter yang ketujuh,,satu version bahasa melayu satu lagi version bhasa inggeris,,,aku beli dua2..rupenye baca yang bahasa inggeris x d ar ssh sgt pun,,,aku baca senang jek nak phm,,bahasa die juz mcm simple english lorh,,,em nie buku yang terakhir,,tapi ending die mmg bez n puas hati lorh,,,,


No comments:

Post a Comment